Jandarma için bir sorum olacaktı, eşlerinizden de konu hakkında bilgi alarak yardımcı olabilir misiniz rica etsem? Bulunulan ilde uzatma verildiğinde ve kabul olunduğunda, uzatılan bu yıl diğer görev yerinin süresinden düşüyor mu? Örn: doğudaki ilin zorunlu görev süresi 3, batıdaki ilin ise 7 olsun. Doğudaki 3 yılın sonunda 1 yıl da uzatmayla toplam 4 yıl kalınsa, batıya atandıktan 6 yıl sonra ilgili personelin tayin ataması mı gerçekleşir?