Lacivert21 Merhabalar Çarşamba günü 2.ay aşılarımızı yaptık bu cumartesi ve pazar günü yani bugün kızımın ateşi 37.5 ,37.4 vs olup düşüyor .sizce bu ateş aşıyla ilgili olabilir mi
Deletedmom115 Lacivert21 Yani aslında üzerinden geçmiş ama bi ihtimal belki. Ateşten başka belirti var mı?
Spectacular Lacivert21 etkisi ilk 72 saat. Ona göre bakın isterseniz aşı üzerine biraz artmıştır ateşi sonra belki hafif üşütmüştür :/
Omerzeynep Lacivert21 Bizim sağlık ocağı hemşiremiz bu gece ve yarın hafif ateş olabilir hemen calpol alın demişti ama diğer günlere sarkmadı aşıyı sabah olmustu öğlende başladı ateş ve huzursuzluk hâli aksam da hafif oldu
Lacivert21 Omerzeynep evet bizim hemşiremiz de 2 gün olabilir demişti .sanırım aşıyla alakalı değil bu durum😕