Nsr123 drysf arnavutkoyde onlar 20 yıl sultangazide oturduk sonra arnavutkoye taşındık ordayiz hala çok sık gelip giderim İstanbula
drysf Nsr123 valla ne güzel biz kaldık burda Esentepede inşallah çıkarım burdan, kaynanamlarla birlik oturuyoruz 11 senedir artık 5 kişilik bir aile olduk Yeter yani 😅