Pamuk_bebegim42 Arkadaşlar bu dik çekmeceli derin dondurucular nasıl temizleniyor içini boşalttıktan sonra fişini çektim başka bi yöntem var mı içine su falan mı konuluyor
Pirasalipuding Pamuk_bebegim42 içine suyu ne için koyacaksınız normal fişini çekip içini dışını köpükleyip siliyorum sonra tekrar fişe takıp dolduruyorum
TuttiFruttii ben balkona atıyorum, baya bi su akıyo çünkü buzlar eriyince, buzları tamamen gidincede siliyorum vs. geri içeri çekiyoruz
Pamuk_bebegim42 TuttiFruttii ilk kez yapacm çok büyük balkona taşıyamam ki ben acaba çok mu su akar dışına
Pamuk_bebegim42 Pirasalipuding YouTube de bir kaç tane video izledim içine sıcak su falan koymuşlar bende anlamadım ondan sordum çok su akıyor mu siz fişini çektiğiniz de kar eriyor ya
TuttiFruttii Pamuk_bebegim42 ben ilk bilinçsiz yaptığımda yer göl gibi olmuştu🙊sonrasında hep balkona cıkarttık esimle 7 çekmeceli benim
Pamuk_bebegim42 TuttiFruttii Açıkçası korktum şimdi bende gece çektim birde umarım sabaha kadar olmaz bişey