Nurdanalkanozkan Kızlar doğum yapalı 11 ay oldu tam göbek deliğimin üst kısmında elle dokununca net bir şekilde hissedilen bir sertlik var ağrım falan olmuyor ama bu sertlik neden olur acaba başına böyle bir şey gelen var mı?
Ikrazumra19 Nurdanalkanozkan bilgim yok canim ustte kalsin benfe sezeryan oldum ama sertlik falan olmadi
Aselhafsamom Nurdanalkanozkan bende sezeryan doğum yaptım aynı sizin şekilde göbeğimin alt tarafindan basliyo o sertlik dokununca daha hala içi acıyor 7 ay oldu doğum yapali
Nurdanalkanozkan Ikrazumra19 sağol cnm benm çok teşekkür ederim bende hep vardı ama iyileşme süreci sanırım geçer diye düşünüyordum ama baya zaman geçti artık üzerinden anlamadım 🙄
parsoglan19 Tek bir bölgede yuvarlak bir sertlikse endometriozis olabilir. Aynı şikayetle kadın doguma gittim, 6 ay oldu doğum yapali bu teşhisi koydular. Umarım sizin değildir ama gözükmekte fayda var aklınızda kalmasın
AyseninAnnesiiii parsoglan19 merhaba bir şey sormak istiyorum sezeryan yerimin tam kesi bitimde elime gelen bir sertlik var . Dediğiniz ne oluyor nasıl bir yol izlendi bilgi verebilir misiniz acaba çok tedirgin oldum doktora gideceğim
Arena123 parsoglan19 merhaba bunun hakkında biraz bilgi verebilirmisin benimde sezeryandan sonra rektus kasımda sertlik var karnımın sağ kısmında acildeki doktor kasın icinde bişey olabilir ultrasonda tam göremiyorum ama mr da belli olur dedi genel cerraha gittm kas bu diyor ama ele gelen bir şişlik var bastırınca ağrı arada bir yapıyor mr cekmedi
Nurdanalkanozkan Aselhafsamom doktora gitmekte fayda var sanırım cnm ya bende anlamadım neden olur ki ☹️
Nurdanalkanozkan gzm_42 benimde ilk zamanlar çok acıyordu cnm ama şimdi daha iyi geçer umarım seninde zamanla cnm bnm
Tu-ba1091 Aynısı benim olmuştu doktorum antibiyotik ve krem vermişti deri üstü enfeksiyonu demişti ama sor bakalım ben içtim mi hayır :)) kendi kendine inmişti birdaha sezeryan yerinizde akıntı veya bir yanma var mı ?