Allah korusun ama çoğu insan yaptırmıyor ya. 5 dozda çokmuş gibi geliyor bana ya çünkü atıyorum bir yaştan sonra 2 doz da vurduran var ben 7 ayda başladım bu ay da hatta 9 aylık tekrar bir dozda menenjit var kızamık aşısı var yani bu kadar işi daha çok gelmeyecek mi çocuğa ya bir sürü aşısı var