merkursavascisi_06 Adetim gecikti diye kadın doğuma gittim betw hcg 2 gebelik yok, ultrason ile bakılınca da basit kist gözüktü. Amw iki gündür aşırı mide bulantısı yaşıyorum. Yani doktora gidip test yaptırmış olmasam hamileyim sanacam. Test yanlış değildir demi ya
defom05 merkursavascisi_06 değildir canım olsaydı kanda çıkardı çıkmaasa bile rahim duvarında kalınlaşma olurdu doktor ultrasonda kalınlaşmayı görürdü rahim duvarın kalınlaşmaya başlamış derdi kalınlaşma da progeston hormonundan kaynaklı olur kanda da çıkar
Beyninizikullanmakucretsizdir merkursavascisi_06 seda akdere var o da 2. hamileliğini buna benzer bir şekilde öğrenmişti. Test yapmış negatif doktora gitmiş kese falan görememiş. İlaç yazmış regl olsun diye ama eczanede ki kadın test yap için rahatlasın mı buna benzer birşey demiş. Testi bi yapmış pozitif içinde şüphe varsa biraz daha bekle ondan sonra test yap. Eğer hâlâ negatif çıkıyorsa psikolojik olabilir 😊
Minigim38 merkursavascisi_06 2 ay oldu galiba 5 gün gecikti şüphem yoktu test yaptım çıkmadı, adetim az ve kısa sürüyor diye kadın doğuma gittim önemsiz bir kist dedi rahim duvarın kalınlasmiş birkaç güne adet olursun dedi 2 3 güne oldum. Ama midem bulanıyor, karnım şiş gibi hissediyorum ates basıyordu
zeynep0709 merkursavascisi_06 kistte aynı gebelik belirtileri verebiliyor ama için rahat etmiyorsa bi daha kan ver
merkursavascisi_06 defom05 rahim duvarı ince çıktı zaten ay hamilelik şüphem de yok zaten ama aşırı hamileyim gibi hissediyorum bi an kan testine güvenemedim
merkursavascisi_06 defom05 onlar genel olarak var zaten🤭 mide bulantısı kusma var iki akşamdır hasta olucam herhalde ya
merkursavascisi_06 Beyninizikullanmakucretsizdir kan testi yaptım vajinal ultrasonla bakıldı o yüzden değildir herhalde ya🫣
merkursavascisi_06 Minigim38 benim rahim duvarı da ince, doğum kontrol hapı kullanıyorum zaten hapa devam et dedi bitince adet olamazsan tekrar gel dedi bakalım
Beyninizikullanmakucretsizdir merkursavascisi_06 sonuç belli aslında ama ben böyle hissediyorum dediğin için söylemek istedim. Bende de kist vardı mide bulantısı yaşıyordum 😖
Minigim38 merkursavascisi_06 seninki inceymis hayırlısı olsun inşallah birkaç günden test yapın bence
Beyninizikullanmakucretsizdir merkursavascisi_06 kardeşimin de kisti vardı midem bulanıyor demiştim bende de oluyor demişti. Neden mide bulantısı yapıyor hiç bilmiyorum 🙄