ars9824 Kızlar bebeğimin odası 28 derece şuan 8 aylık üstünü örtmemize hiç izin vermez kışında tulum kullanıyordum şuan zıbınla uyuyor normal değilmi
organikirmik ars9824 28-29 bizim de ben de sadece zıbınla yatırıyorum sırtına da ağız bezi koydum emzirmeye kalktıkça değiştiriyorum
didoece ars9824 kısa kollu ince zıbın alta bişey giydirmiyorum üstüne de ince müslin atıyorum 24 derece benim odam max 25
Rosebud10 Ayy bizimde çok sıcak aslında bende zıbınla yatırmak istiyorum ama gece fark etmem üşür diye ince tulumla üstünü alt bölgesine kadar Müslinle örtüyorum
ars9824 Rosebud10 bende emin olamadım ateşi var biraz dişten dolayı o yüzden de giydirmek istemiyorum
Annecik-06 Oda çok sıcak değil mi ya benim bebeğim 9 buçuk aylık oda sıcaklığı 24 üzerine ince bi battaniye örtüyorum o kadar
ars9824 Annecik-06 normalde biziöde oda sıcaklığımız o şekilde olurdu tulum yada pijamayla uyuyordu üstünü örtmüyordum örtmeme izin vermiyor zaten 2 gündür böyle odası o yüzden emin olamadım şuan zıbın var sadece
ars9824 organikirmik bende gece beslemeye kalktığımda bakıyorum dün mesela şortlu pijama takımı giydirdim oda ısısı düşünce
2123d Bizimde 28 ben sıfır zıbın üstüne ince penye tulumla yatırdım üstünü örtmüyorum bana da sıcak gibi geliyor ama sabaha doğru serin oluyor biz pike örtüyoruz o yüzde tek zıbınla yatırmadım
ars9824 2123d biz sıcağı sevmediğimiz için şort vs uyuyoruz zaten pike vs örtmüyoruz ama duruma göre bakacağım ateşi de var biraz onda da giydirmek istemiyorum