Kızlar zaten doğduğundan beri silikonla emiyor. Memeyi neden reddediyor anlam veremiyorum aç ama emmek istemiyor asla. Kafasını sağa sola çeviriyor sinirlenip ağlıyor asla memeye döndüremiyoum. Biberonla verince içiyor aç çünkü. Siz nasıl aştınız ne yaptınız yardımmmm