hilalolo çok kalabalık çok. Biz tabiki bir ucundayız. K.bey tarafı yani merkeze 1 saat feln köy yeri gibi sakin burası ama bazen bursaya gidince gezmeye kafam kaldırmıyor aşırı iç içe evleri ben garipsemiştim. Yani bütün evler birbirine yapışık biçimde çok kalabalık yeşil bursa dedikleri gibi öyle yeşil değil heryer bina tabi gezilecek yerleri de var güzel olan yeşillik olan. Ama oturulacak yer en güzel neresi dersen Nilüfer elit kesim var memur kesim daha çok konum olarak çok güzel avm vs güzel okullar çok iyi ama kiralar yüksek en kötü 20 bin. Onun dışında Orhangazi vs olabilir belki