533460 bizim kışın ful yaktılar aynen bireysel olsa istediğin zaman yakarsın.Mesela mayıs ayında hala soğuktu ama pek yakmadılar sadece akşamları 1-2 saat yakıp kapattılar.Bireysel olsa kendimiz istediğimiz kadar yakardık.Kışın sorun olmadı ama.Erzurum gibi biyerde malesef ki merkezi sistem adı altında sadece akşamları yakmak cimrilikten başka bişey değil.Hem doğalgazlı evde yaşa hemde kış boyu üşü yani.Öyle sitelerde var tabiki ama bizimki tüm gün yakıyor.en çok ocak ayında ödemişiz hesap hareketlerine baktım:)Aidatla birlikte 4810 tl ödemişiz.850 TL aidat