Gectıgımız gün kızımı 1 yaş kontrolüne götürdüm. Doğum kilosu 3 kg. Bu tartımda 8.8 kg çıktı ve doktorumuz alt sınırda olduğunu dikkat etmemız gerektiğini söyledi . Aşırı hareketli bir bebek dedim fakat kilo alıp vermesının bunla çok alakası olmadığını söyledi. Çok iştahlı bir bebek değil . Yumurta, Avokado, tahin , vb. Herseyden verıyorum. Vermesem kim bilir ne olacak ? Önumuzdeki kontrole kadar toparlamazsa nolucak bilmiyorum. Kan değerlerinde de sorun yok. İştanının açılması ıcın ne yapabilirim 😢