zeynepoa Selamlar herkese, kızlar sütüm de arttı ama bebeğim bir iki haftadır meme emmek istemiyor, sadece biberondan beslenmek istiyor. 3.5 aylık ve doğduğundan beri hem biberonla hem de emerek beslendi ama şuan emmeyi reddediyo
mryematls zeynepoa bizde aynı dönem benzer şeyleri yaşadık gezinerek emziriyordum işe yarıyordu ama asla zorlamayın almıyorsa o an sağım yapıp verin ama pes etmeyin
snds_ zeynepoa bizde şuan iki aylığız geceleri uykusundan uyanıp ara ara emiyor ama gündüzleri hep biberon istiyor bende sütüm az olduğu için meme mama şeklinde gittim şimdi biboranda ki o hızlı akışa alıştığı için memede ki ön sütü hızlı hızlı çekiyor süt yavaşlayınca hırçınlaşıyor bende uyanıkken karnı tokken ara ara memeyi vermeye çalışıyorum gezdirerek vermeye çalışıyorum o zaman tutuyor zorlamayın hırçınlaşınca sakin iken vermeye çalışın ve memeyi verirken onunla konuşun oyun oynayın benim bebeğim bu şekilde tekrar tuttu
Gizmokzilla zeynepoa 4.ay atağı, zorlayıp tiksindirmeyin ayakta emzirin, gerekirse sağıp kaşık biberonla falan içirin. Bu dönemde çok çok normal
maygirl zeynepoa o aylarda bende yaşamıştım..mamada kullanmıyorduk,biberonda almiyordu sağıpta veremiyordum..üzerine düşmesem bırakırdı memeyı cok zorlamadan denedim aralıklarla yatarak demedim.ayakta kucakta denedim.tentene temas bircok şey hangisinde nekadar emdiyse kâr yani..öyle öyle 4 aydan sonra geçmişti.
zeynepoa Gizmokzilla dimiii atak bu, çünkü ilk defa son iki haftadır çocuk yapmasa mıydık diye düşünmeye başladım. Uyanıkken bitiğiz zaten bırakayım da kendi kendine oyalansın yok
Gizmokzilla zeynepoa ay evet biz de öyle olmuştuk ben böyle saçlarımı falan yoluyodum çok zor 🥴🥴🥴 ama geçiyo biraz sabır ve akıl sağlığı lazım 🥹
meliiii zeynepoa o dönemde bizimde oldu karanlikta yatakta zıplayarak uykuya geçince her şekilde denedim çok şükür bir haftaya falan geçti birde orucun ilk günü başlamıştı yaa
lal37 zeynepoa benim bebeğimde 2.5 aylıkken 2. Ay aşılarını oldu ondan sonra iyice memeyi reddetti sizin dediğiniz gibi sadece geceleri emiyor bir kaç kere sabah ilk uykusundan uyandığında aldı ama farkettiğinde hemen ağlıyor kıyamet kopuyor. Doktorumuza atak döneminde oldu galiba dedim atak matak boş iş dedi önden biraz mama verip sonra emzirmeyi dene çok açlığı gitsin dedi ama denemeye korkuyorum. Ayakta dolaşınca bazen alıyor ama o da cok yorucu maalesef. Sağım yapın sütünüz azalmasın
incer Malesef bizim de öyle oldu ve şuan 10 aylık gündüz asla emmiyor sadece gece emiyor artık bu şekilde sütüm de azaldı yaşına kadar emsin diye uğraşıyorum gündüzleri sağım yapmaya çalışıyorum