@yagmurojda @adltsz60 korkulacak kadar kötü bi şehir değil. Küçük sakin biyer Şırnak, lojmanda çıkarsa eğer daha rahat olursunuz. Bende buraya gelmeden önce tedirgindim ama çok şükür bi sıkıntısıyla karşılaşmadım. Şırnak’ta heryer birbirine yakın zaten tek sıkıntı dağlık bi bölge ve yokuşu çok ☺️