Gizmokzilla mona_r bence kademeli bıraktırmak en mantıklısı. O bir şeyler sürerek tiksindirme işi bana da biraz acımasızca geliyor açıkçası. Ben kademeli bir şekilde azaltarak bıraktım. Gece beslenmesini zaten 11 aylıkken bırakmıştık. Gündüz de bir yerden sonra dudak tiryakiliği haline gelmişti. 2.5 yaşındaydı ben de bıraktırdığımda. Emziğe de bağımlıydı ikisini de kademeli olarak azaltarak bıraktırdım. Meme istediği zaman başka şeylere çektim dikkatini benim oğlum da işe yaradı her çocuk bir değil tabi ♥️
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala mona_r Konuşun, büyüdüğünü anlatın. Ben uykuya geçerken konuştum, gündüzde bi şekilde oyaladım. Açlıktan değil de can sıkıntısına gelip gelip yapışıodıu. İlgisini başka yönlere çektim. Eline kraker, meyve vs verdim.
Burcum111 mona_r bugün 4. Günümüz bızımde emmeyı bırakalı. 26 aylık bebegım ve memeyle uyuyan bir bebekti. Kararlı olmak lazım en önemlisi. Bant yapıştırdım ıkı gögüsüme de. Uykuya geçecegı zaman bak uf olmuş dedım sonra ağlamalar çoğaldı İştahsızlık inatçılık huzursuzluk Ikı gün sürüyor sabırlı olmak gerekiyor gerçekten. İlk gün gündüz uykusunu yapamadı çok ağladı. Gece olunca da geç saatte sarılarak uyuttum zorla. Dıger gün bebek arabasında gezdırerek gündüz uykusunu yaptı. Akşam yine zorlandı. Sonraki gün artık iştah konusu açıldı yemek yemeye başladı. Az da olsa huzurluydu. Uyku esnasında elıne telefon verdim azıcık süreliğine. Sonra sarıldım uyudu. Ama kolay uyumuyor öyle hemen. Bu sırada arada memeye bakıp duruyordu bantı görünce uf olmuş dıyıp kapatıyordu. Bugün daha daha iyiydik kendılıgınden alışıyorlar mecbur. Ben çok korkuyordum memeye bağlı olduğu ıcın. Ama bırakabılıyorlamış bunu gördüm. O ağladıkça vazgeçme sakın. Vazgectıgın an işin zorlaşır.
TuttiFruttii ilk 3 gün bebeğin bakımı ile başkalarının ilgilenmesi tabii yakınınız varsa şanslısınız, yoksa görev eşe düşüyor. Özellikle memede uyuyan çocuk ise asla ve asla sizin uyutmamanız gerekiyor. hatta odada bile bulunmamıştım ben. baska emziren arkadaslarınız varsa bi süre icin yanyana gelmeyin :) 1 hafta sonra benm oglum arkadasmı bebegini emzirirken görmüstü gelip bana yapısmıstı. ben 15 aylıkken kestim bu arada