minnakkofte kubukub öncelikle hayırlı olsun sahil tarafı iyidir bandırma da iyidir Sındırgı ivrindi Bigadiç Kepsut tarafları pek gelişmemiştir merkez de eh istedir 😁 ben Edremit’te oturuyorum merkezde de yaşadım Bandırma’da da yaşadım 🙂
kidsanne kubukub hayırlı olsun sahil kısmı ve merkez yasana bilir düzeyde diger ilceler gelismemis durumda