Kızım 14 aylık sürekli ısırma vurma huyu var evde başka çocuk yok görebileceği Tv ekran vermiyoruz eskiden sadece bana yapardı şimdi diğer çocukları da ısırmaya çalışıyor hırçın istediği olmayınca ağlıyor saldırıyor çok üzülüyorum nerde hata yaptım bilmiyorum 🤷 genel olarak çok haraketli hiç yerinde durmaz artık bacaklarımı falan ısırmaya başladı bende sinirleniyorum ister istemez canım yanıyor