benbenimm Arkadaşlar çocuğum çok fazla çocuklarla oynamak istemiyor sanki çekiniyor gibi geçer mi bu durum sebebbi nedir acaba
dfnshin Benimki de kiz çocuğu ayni sizin dediğiniz gibi.bu bence hep bizimle oynadığı ve akranı çok olmadığı için biİmle oynamak kolayina geliyor diye dusunuyirum .bu ara baya arttı ama