sahideniyimigeceler Husnur Manavgat Side yi yazdık ama çıkmadı Muratpaşa çıktı ordanda ilçe tercihi yapcaz bakalım 🫠
Seym_c sahideniyimigeceler Bizde Manavgatta kaldık 3 yıl geçen yıl Beytüşşebapa tayin gördük cennet gibiydi Manavgat 😞
zuleyhaeymen14 sahideniyimigeceler Bizde Aksaraydan Antalya’ya tayin gördük. Benimde eşimde jandarma asayiş Muratpaşa çıktı ama ordan da tayin gorecekmisiz o birilerine soruyordu nereleri yazayım diye kemer vs gibi yerleri önerdiler. Benim eşimin anne babası da kemerde yaşıyor bakalım nereleri yazacak
zuleyhaeymen14 kahraman07 merhaba benim eşimde tayini Antalyaya çıktı 2.5 yaşında otlum var çalışmayı düşünüyorum orada kreş imkanı nasıl acaba
kahraman07 zuleyhaeymen14 merhabalar merkez için söyleyeyim kreş imkanı gayet iyi tabi beklentinize göre pahalı yerler de var bir tık daha uyguna yerler de devlet kreşleri o yaşta alıyor mu bilmiyorum ama oraları da araştırabilirsiniz
tuba2323 sahideniyimigeceler İbradı, Mahmutlar, Alanya ve kaş buraları sakın yazmayın merkezde kalabilirsiniz umarım benim eşim asayiş çok yoğun ama bu yazdığım yerler sıkıntılı ve ev kiraları da yüksek. Her türlü Antalya çok yoğun ama bunu bilerek gelin
Yagmursonrasitoprakkokusu tuba2323 kesinlikle katılıyorum. Kaşta görev yapıyoruz ve asla memnun değiliz. Tercih dışı geldik ne yazık ki
BortcecineG sahideniyimigeceler sakin ilçe istiyorsanız elmali var . Deniz görmüyor Antalya 1.5 saat uzaklıkta. Kucuk bir ilçe. Gezme açısından düşünüyorsaniz sosyal bir hayatınız varsa elmali yazmayın.
zuleyhaeymen14 kahraman07 Eşimin var annesi babası kemerde oda kemer istiyor ben istemiyorum hem maddiyat zorlar çünkü çok pahalı bir yer
tuba2323 Yagmursonrasitoprakkokusu Biz de Antalya merkezden de memnun değiliz bir an önce gidelim diye dua ediyoruz sürekli maalesef Antalya çalışma açısından da ekonomik açıdan da çok kötü
Yagmursonrasitoprakkokusu tuba2323 ayy alın benden de o kadar. Bide görev yerimizi duyan herkes ne şanslısınız falan diyor ama kimse olayın diğer yüzünü bilmiyor tabi
visneli_turtam sahideniyimigeceler çok sıcak bir yer ,ama gezecek güzel yerleri var ,deniz var . Muratpaşa diğer yerlere göre iyi bence , hakkınızda hayırlısı olsun
kahraman07 zuleyhaeymen14 merkeze çok yakın güzel yer ama dediğiniz gibi aşırı pahalı doğru düzgün ev de yoktur orlarda turistik ilçeler hep öyle elmalı korkuteli falan gelirse güzel olabilir
zuleyhaeymen14 kahraman07 Merhaba sizin esinizda uzman sanırım asayiş komonda Antalya’nın hangi ilçelerinde var acaba bilgisi varmidir