İğneler sonrası ateşimiz oluyor bebeğim 6 aylık çarpol kullanıyordum ama içmiyor kusuyor özele götürdüm orda doktor aferin zero diye bebekler için şurup yazdı ama onu da kustu nabıcam bana yardım edin bugün 5 tane aşı vurulduk iki menenjit bir rota iki 6. Ay aşılarını vurulduk 37.8 ateşi var azıcık şurup vereyim dedim ama kustu mızık mızık ötüyor şaşırdım 😔