Hanımlar merhaba, 21 günlük anneyim. Bebeğim haftasında ama 2.500gr sezaryen ile doğdu karnımda son bir ay kilo almadı çok şükür büyük bir sağlık problemi yok ama doğduğundan beri ememiyor. Mememe alınca sürekli uyku halinde adeta bayılıyor ellerini ayaklarını ovuyoruz, üstünü çıkarıyoruz üşüsün uyansın diye, ıslak pamukla bile kolunu yanağını silip uyandırmayı deniyoruz bir iki çekiş yapıp bırakıyor. Zaten göğsümü direkt hiç tutmadı silikon uçla emzirmeye çalışıyorum. Kendisi çok küçük ağzı ufak tutamıyor hemen yoruluyor emerken dolayısıyla kilo da alamıyor emmek için çok efor harcıyor. 3 haftada 100 gr anca aldı. Sağımla içiriyorum ben de sütümü ama çok az geliyor 2 saat arayla 60ml içmesi gerekiyor diyorlar o kadar da süt sağamıyorum. Sütüm kesilmesin diye önce 20-30dk emzirmekle uğraşıyorum aktif olarak 10dk emiyor max, sonra sağım yapıp veriyorum ve bu süreç her seferinde o kadar zor ki gecem gündüzüm kalmadı. Çevremden çok duyuyorum bebekler direkt anne göğsünden cuk cuk emip doyup uyuyor mu özellikle 20 günlükken gerçekten merak ediyorum. Bir bizim için mi zor, gerçekten çok üzülüyorum özellikle kilo almadığını gördükçe. Sağmaktan göğüslerim morardı artık ama yettiremiyorum. Biraz uzun oldu içimi dökmek istedim. Ne yapmam lazım lütfen bana bir şeyler söyler misiniz 😞