Zahide_4646 biz Asarcık ilçesindeyiz çok sakin evet sosyal aktivitesi yok alışveriş merkezi yok köy gibi bir yer ama eşim çok rahat olay yılda 200-250 ancak oluyor ev bulma konusunda orta çarşamba ilçesi olay yönünden berbat sakın yazmayın merkez aşırı kalabalık ev fiyatları merkezde yüksek Asarcık ilçesinde 7-10 bin genelde lojman var 1 apartman içinde 4 daire kirası da sanırım 600-700 dü arttırırlar büyük ihtimalle doğalgaz bu sene gelecek lojmana