Merhaba herkese 1 yaşında oğlum var zamansız ve hiç bir belirti yoktu gebe olduğumu bile bilmiyordum belimin ağrıdı için acile gittim gebe olduğumu öğrendim ilk doğumumu da sezeryan oldum belim çok kötü ağrıyor adam atacak halim yok bu durumu yaşayan varmı