nrsh58 Merhaba kızlar benim doğum iznim bitti şimdi üç ay boyunca rapor alacağım amirim buna müsaade etti memur olduğum için 40 gün rapor hakkım varmış ama heyet bu 40 güne dahil mi biliyor musunuz
annekadin21 nrsh58 hafta içi görev yerinizde olmanız lazım. Görev yeri dışında rapor almanız sıkıntı yaratır. Mesela pzrtesi iş başında Erzincan’ da olmanız lazım ise ogun sivastan rapor alamazsiniz
nrsh58 annekadin21 amirim bunu sorun etmiyor onun onayı doğrultusunda istediğim her yerden alabiliyorum normalde yasak evet
annekadin21 nrsh58 ilerde müfettiş incelemesi olursa amir onayı yetmez ama siz bilirsiniz oyle diyorsanız:)
nrsh58 annekadin21 annekadin21 soruşturma olmadığı müddetçe rapor takibi yapan müfettiş görmedim ben çok ince düşüncelisiniz sağ olun