0yasemin123 merry776_ 40 çıkana kadar kullandım sonrasında bıraktım ama dediğim gibi sezeryan göbeği illaki kalıyor siz fenomenlere bakmayın onlar reklam yapmak için göbek yok diye içlerine falan giyiyorlar
merry776_ 0yasemin123 belki spora çok gidiyorlar yemiyorlar birde onun etkisidir ,ben aralıklı oruç yaptım 1 hafta kadar ama tatlıdan kesemedim veremedim üstüne sütüm azaldı çok zorlanıyorum şuan süt artmıyor
JanJan_ 0yasemin123 benim de hiç göbek kalmadı 42 gün oldu gerçi az kilo almıştım ama fenoların çok normal bence😂
merry776_ re11 ondan demek,benim hiç öyle şişme olmadı doğumdan sonra ilk gün şiştim patlayacak gibiydi yüzüm vücudum.ama kilo gitmedi
re11 merry776_ benim son 3 ayım öyle geçti ve dediğim gibi bir anda söndüm ve fiziğim çok değişti etlerim bile aşırı yumuşadı
0yasemin123 merry776_ siz sadece bebeğinize odaklanın bol bol su için şu içtikçe hem süt artıyor hemde hızla kilo veriliyor benim bu şekilde oldu kilo alınır verilir göbek eritilir bunları kafanıza takmayın fenomenlere hayat toz pembe 😃
0yasemin123 merry776_ yengeç jelini oneriyorlar çoğunlukla sezeryan sonrası göbek eritme de diyetle birlikte hatta benim doktorum da kullanabilirsin demişti
EgemenAtam aleynaf Ben kilo almadim hamileyken ve dogum sonrasi 2 aya dumduz oldu karnim ama bir sey farkettim yemek isini abarttigimda gobegim hemen kocaman oluyor😂Yani sezaryan sonrasi kilo direk gobege gidiyor diyet yapmak lazim surekli galiba😥
mhtpdrmz re11 oğlumda hatırlamıyorum bayag bi zaman geçti. Ama eğer dikişlerden korkuyosanız 6 aydan sonra ağır sporlar bile yapabiliyosunuz bi sıkıntı yaşamassınız
re11 mhtpdrmz bende öyle düşünüyorum 5-6 ay sonra başlasam daha iyi olacaktır dikişler ağrı yapar mı içten bilmediğim için
0yasemin123 merry776_ valla ben hiç kullanmadım bilmiyorum o yüzden ne desem yalan olur yorumlara bakın ama siz daha yeni doğum yapmışsınız lohusasınız göbeğiniz zamanla geçer çok takmayın kafanıza