alygkce vallahi ben de ilk oğlumu bıraktırdığım da önce güzellikle anlata anlata bıraktırmak istedim ilk iki gün öyle oldu ama üçüncü gün oturup öyle çok ağladı öyle çok ağladı ki gidip salça sürmüştüm istemezdim eski yöntemler kullanmak ama çok inatçı çıkıyor bazı çocuklar bilmiyorum belki öyle yapabilirsiniz