3kedili2bebekli yazdığınız içimi rahatlattı biraz🥲 benim bebeğim de 7.5 aylık olacak, sadece anne sütü içiyor ve çok şükür gelişimi iyi. Doktor önerisiyle yavaş ilerledik 6. Ayda başladık sebze, yoğurt ve şuan son meyve tadımlarındayız. Ama hiç mi birşey istemez bir bebek yahu😅 tadını beğendiğini düşündüğüm gıdalar da oldu ama onları bile zorla yedi az da olsa, ağzını açmıyor kitliyor. Anne sütü dışında başka bir gıdayı kabul edemiyor. Düzelecek dimi? Gerçekten çok stres yaptım öğünlere geçince nasıl yiyecek diye. Birde büyüdükçe kilo alımı da azalıyor haliyle