Çocuk doktoru da olabilir ama bence çocuk cerrahisi daha iyi olur.Benim oğlum peygamber sünnetli doğduğu için sünnet olmadı.Bir yaşına doğru ufak bir operasyon geçirdi.Şimdi Allah nasip ederse ikinci oğlum olacak doğumdan sonra ilk fırsatta çocuk cerrahiye götürüp sünnet için konuşacağım.Tam hatırlamıyorum ama sanırım 4 veya 6. aya kadar olan sünnet operasyonlarında anestezi vermiyorlar ama dediğim gibi tam hatırlamıyorum.Ne kadar erken olursa hem bebeğin sağlığı için hem psikolojik sağlığı için ben daha faydalı olacağını düşünüyorum.