Arkadaşlar o kadar yoruldum ki bebeğim sürekli emmek isitiyor uykuları en fazla 1 saat gece de gündüz de aynı ne uyku uyuyabiliyorum ne dinlenebiliyorum sürekli uyanıyor uyandığı gibi emmek istiyor emmezse yırtınırcasına ağlıyor. Sütün yetmiyordur diyenler olabilir ama sütüm var kilo alımı iyi ve çişli bez sayısı yeterli. Mama vermeyi denedim gece yine aynı sonuc oldu Uzun ve derin uykusu hiç yok gece uyanırsa tekrar uykuya dönmesi de zor. Gazini çıkarıyorum gaz damlası veriyorum ben kimyon anason rezene vs içiyorum ama yok olmuyor neden böyle ne zaman duzelecek ne yapabilirim yardım edin zaten desteksiz büyütüyorum çok yorgunum