niloya0
Benim kızımın da yapışıktı. İlerlerse ameliyat ederiz dediler öyle küçükte değildi yapışıklık. Bir kaç doktorla görüştüm ıslak bendil kullanma, alt değiştirdiğinde bezini hemen takma elinle hafif hafif aç demişti öylede yaptım. Kendi doktorumuzda eliyle direk yırttı hiç birşey olmadı, şimdi hiç yapışıklık yok hala da arada bezsiz bi süre bırakıyorum