7 aylık bebegim 3 aydır falan kabızlık yaşıyo cocuk bildigin can çekişe çekişe yapıyodu bikac doktor verdim probiyotik damla ve fitil dışında bisey vermediler fitili çok zorda kalınca kullandım sadece ama burda bir eczacı bize erik püresini önerdi e bebekte de varmış ama ben kendim kuru erik alarak püre yaptım ve şükürler olsun çok rahat yapmaya başladı birde yanında bolca sulandırılmış kayısı suyu veriyorum az bi şekilde kabızlık beni çok zorladı yaşayan varsa şiddetle denemenizi tavsiye ederim 😇