nefarkederkii prenseskus Bebelac kullanıyorum gayet güzel Bebelac gold kullandık denemek ıcın bebegım Hıc sevmedı kustu sureklı çok yağlı bıberonu köpüklemeden temızlenmıyordu ve çok katı kıvamlıydı bıberona takılıyordu tavsıye etmem
Pirasalipuding prenseskus bebelac gold kullandım ben bir müddet çok iyiydi kilo alımıda güzeldi ama doktorum onun yerine aptamil kullanın o şekerli bi mama demişti
prenseskus betul97_ teşekür ederimmm Kızım 3 aylık 21 günlük bu ay 435 Gr almış tek sma combiotik ve hipp combiotik kullandım
asozbo Kızım 9 aylık olacak doğduğundan beri bebelac ve bebelac gold kullandık kilo alımı güzel; gaz, kabızlık problemi olmadı hiç