Selam kızlar bebişim bir hafta sonra 2 aylık olucak reflü yatağında yatıyordu iki aydır ama git gide kendini kasmaktan gerilmekten hep aşağı kayıyo ve bacakları sıkışıyordu bizde park yatakta yatırmayı düşünüyoruz artık ama düz mü yatmalı yoksa alttan destekleyip yükseltmelimiyim park beşiğinde yine kayar mı biraz uykusunda sabit uyumayan bebek sağda yatırdığımda kendisini yatağın ortasının aşağı kısmında buluyodum(küçük beşikte reflü yatağı içindryken) yani kısacası öneriniz vsrmı sizler nasıl uyutıyorsunuz bebişleri