gokcemericc 15 aylık bebeğim daha azılarımız çıkmadı Aniden bugün iştah kaybı huzursuzluk yaşadık Ardından ateşimiz en fazla 37,7 oldu daha fazla yükselmedi. İşin garibi bebeğim terliyor ateşi düşüyor 36,5 oluyor, Ter bitince ateş geri çıkıyor sürekli böyle
pozitifanne06 gokcemericc diştendir. Ben atesi böyle 38.3ün üstüne çıkmadığı taktirde 3 günden kısa sürerse goturmuyorum. Doktorlar da böyle öneriyo
rumeysaatk gokcemericc diştendir benim bebeğimde öyleydi doktora götürdüğümüzde eğer düşen ateşse korkmayın diş süreci oluyor dedi eğer şuruplara fitillere rağmen düşmüyorsa ateş o zaman korkun dedi
gokcemericc 3kedili2bebekli Ev 28 derece Kısa kollu zıbın giyiyor sadece Akşamları uyurken kısa kollu zıbın uzun alt
3kedili2bebekli gokcemericc bebeğiniz çok ısınıyor o yüzden ateşi yüksek çıkıyor olabilir terleyince usuyup serinliyor haliyle ateşi düşüyor