Elabebekkk12 bitlisten geçen sene geldik. Gerçekten güzel değil yaşanacak yer değil sosyallik eğitim gezip görme hastane alışveriş vs her şey kısıtlı ben sevmiyorum üstelik bende bitlisliyim :) fakat hiç Bitlis’te yaşamamıştık taaki eşimden dolayı gidene kadar ama maalesef memleketim gelişmiyor. Sadece Tatvan var ilçe olarak biraz daha iyi avm çok küçük içinde bir kaç şey dışında bir şey yok. Beklentinizi karşılamaz .sahili var genelde Tatvan’da gezerler alışveriş yapılır bizde her fırsatta oraya giderdik . biz hep şöyle derdik küçük bir fanusun içindeyiz ve burdaki imkansızlıklarla yetinmeyi biliyoruz alıştık diye mesela tatvana gidince farklı bir şehre gitmiş gibi seviniyorduk biz ilçedeydik hiçbir şeyin olmadığı bir ilçeydi iyi ki geçen sene taşındık😂 tabi güzellik görecelidir biz sevmedik ama seven ve yıllarca kalan arkadaşlarımız var. hala oraya gitmek isteyenlerde var inşallah sizde seversiniz. Güzel yönü çok güzel arkadaşlıklar dostluklar oldu. Oradaki arkadaşlarımı komşularımı çok özlüyorum hatta ara ara keşke orda olsaydım dediğimde oluyor. Evet sıkıcı yerdir ama dostluk konusunda çok güzeldi😊