Oğlum 14 aylık 3 gündür bal deniyoruz, ilk önce çay kasiginin çeyreği kadar dün yarım çay kaşığı bugün de 1 çay kaşığı verdim. Çenesinde minik isilik gibi döküntü oldu bugün ise ağız kenarına yayıldı. Açıkçası sıcaktan diye düşünmüştüm ama bugün doktorumuza sordum alerji olabilir ara verin 2 hafta sonra tekrar deneyin dedi. Bal alerjisi olan var mı acaba belirtisi neydi?