prenseskus inanın neredeyse 2 aydır bu durumdayım bogaz enfk. olduktan sonra emmeyi birakti 3 hafta siringa ile ağzına mama sıktım sut sagdim vs. Suan günde bir kere tek göğsümü emiyor mamayi da biberon kabul etmediği için in kaşıkla veriyorum hipp markanın tahıllı.ek gıdası var.mama koyulastirmak için. Onu da istemiyor ama ağzına verip emzigi tikiyorum artık yutmak zorunda kalıyor. Sinir stres sıkıntı hersey tavan 2 aydır çok çok bunaldım