Tortilla_ Kovancılar iş yönünden iyiydi arada günü birlik görevler oluyor. Suriye vs 2 yılda bir belki gelirse oluyor. Anaokulu taburun hemen yanında. Eğitimi idare eder pek bilmiyorum benim oğlum 4 yaşında daha göndermedim. Batıda göndermem istedim. Hastane devlet hastanesi var ama biz merkeze gidip geliyorduk.