aylakadin Merhaba bebeğimiz aynı günlük momda konuşmuştuk doğum zamanı sizinle ☺️ Bende avent kullanıyorum şu an 2 numara başlığı çok rahat içiyor.3 numara da almıştım zorlanmasın diye ama o çok hızlı geldi.1 numarayı zor çeker diye almamıştım direkt 2 numaradan başladık biz..
Bu arada benim bahsettiğim başlık numaraları biberon numarası değil yani, 125 ml olan küçük plastik biberon da direkt 2 numara başlıkla geliyor