Bardakları masaya bırakırken birden belimde elektroşok verilmiş gibi ağrı girdi ayaklarım yerden kesildi tutunmasam düşecektim. Allahtan eşim evdeydi o yetişti beni koltuğa oturttu uzandım ama yürümekte o kadar zorlanıyorum ki sağ ayağıma vuruyor. Bir şeyi yerden almak çok zor imkansız. 2 aylık bebeğim var onu kaldırıp indiremiyorum. Kucağıma veriyorlar emziriyorum alıyorlar. Dualarınıza çok ihtiyacım var güzel anneler. Acile gittik sadece parol yaptılar emzirdiğim için doktor başka bir şey yapamayız dedi. Yanlış emzirme pozisyonu ani hareketlerden kaynaklandığınu söyledi. Yaşayan oldu mu hiç en kısa zamanda beyin cerrahına gitmeyi düşünüyorum bel fıtığı başlangıcı olabilir. Ama çok çaresizim çok kötü çok ağrılı bir süreç.