melgok bende Sasondayım ilçesinde 2 yıl oldu geleli . Küçük bir ilçe bazı şeyleri kısıtlı ama yaşanabilir bir şehir . Özellikle yatırım için güzel . Gezilecek bir kaç yeri var özel aracınız varsa merkeze de çok rahat gidip gelebilirsiniz orası da güzel . Sormak istediğin bir şey olursa sorabilirsin