Merhaba anneler;
31 yaşımdayım 18 yaşımdan beri bel fıtığım var
1 yıl oldu doğum yapalı hem boyunda hem de belim de ki fıtıklar artmış
Bebeğim kucak isteyen bebek emerken kucak uyku öncesi kucak yemek yaparken kucak…
Fizik tedaviye başlayacağım fakat; ilaç tedavisi de ek işe yarar mı? Emzirdiğim için emzirmeyi bir süre sonlandırmam gerekecek haliyle. Hem bebeğimi düşünüyorum sütüm yettiği kadar vermek istiyorum
Hem de kendi sağlığım kötüye gidiyor
Sağlıklı olursam bebeğime verimli olurum diyorum
Arada kaldım düşüncelerinizi paylaşır mısınız
Nasıl yol izlemeliyim