erozseyda Kızlar bu hafta ücretli iznim bitiyor ve işe başlayacağım. 1 seneye uzayacakmı işe başladıktan sonra çıkarsa bundan faydalanabilirmiyim bilgisi olan varmı?
erozseyda mamalika 2025den sonra doğan bebekler için diye çıkmıştı haberlere şubatta doğdu bebeğim bir umut bekliyorum 😞