Kızlar bebeğim 2 ay 15günlük doğduğundan beri aşırı ağlaması var gören herkes Allah yardımcın olsun diyo 1.ay kontrolünde doktor kolik olduğunu söyledi probiyotikli gaz damlası verdi onu kullandık 1 ay. Bi tık daha iyi gibi geldi en azından bezini değiştirirken yırtmıyordu ortalığı sonra 2.ay kontrolünde damlaya devam konusunda doktor iyi geldiyse devam edebilirsin dedi bende birkaç gün gözlemledim kötüleşmezse boşuna vermeyim diye baya ilk günlere döndü nerdeyse tekrar vermeye başladım bu doktor aynı doktor çevremdekiler başka doktora da gösterin bazen bilemiyolar sıkıntısını dediler. Sizin tecrübelerinize dayanarak soruyorum başta kolik deyipte sonradan farklı bi sıkıntısı olduğu anlaşılan oldu mu ya da kolikle karıştırılan başka bi durum oluyor mu? (ilk başta kolik deyince hep ona bağladığım için diğer kontrollerde tekrar sormadım çok ağlamasının neden olabileceğini)