Eveeet geldik sona doğru. İkinci doğuma kaldı 40 gün. Ablamızla tek tek dizdik dolabımızı, özenle hazırladım çantamızı 🫠 Annelik duygusunu tadarak, neler yaşayacağını bilerek beklemek daha farklıymış, daha sabırsız oluyormuşsun o bebek kokusunu içine çekmek için 🥹 Bir anda gözünde büyüyormuş o ilk göz ağrın. Daha bir değerini anlıyormuşsun. “İlkinden tecrübeliyim” desen bile yetersiz hissediyormuşsun meğer. Bu dünyaya benden 2 parça getiriyorum, içimde büyütüyorum. Karşılıksız seveceğim, uğruna canımı vereceğim 2 insan. Ne büyük lüksmüş meğer Allahım hamdolsun. An gelecek zorlukta yaşayacağız, eee 2 çocuk bu kolay mı :) Ama atlatırız, atlatmadık mı ? Dualarınızda bizi de geçirin olur mu ? Kolay doğumlarımız olsun, sağlıkla kavuşalım ve günlerimiz hep beraber mutlu geçsin 💖 Ah annelik zor olsan da seviyorum seni.. 🥲


