Merhabalar bebeğim 21 günlük 11 günlükken doktorun sözüyle mamaya basladim emzirmeden sonra veriyorum ama sütümde çok az her şey yapiyorum pekde faydasini görmedim doğal olan her şey yapiyorum. Motis ilacı ve Bestlak damla kullanıyorum. Sma comfort kullanıyordum eşim bulamamiş Sma optipro aldi 4-5 gündür onu kullanıyorum bugün mama içtikten sonra hep kustu sebebi bu mamadan midir ? Ve bir tanidiğim geldi emzirdiö falan mama verme dedi doyuyor bu dedi bende onu dinledim vermedim sürekli emzir dedi ne zaman aranirss dedi bende öyle yaptim ama hala susmadi Uyumadi aç olduğu için dalamadi bence:( ve gerçekten doyduğu için mi kustu mamayı omu anlamadım çünkü emzirdiö kusmadi en son dayanamadiö 5-6 saatin sonunda mama verdim gazını çıkardım kustu