fdn25 Benim ki Doktor şöyle dedi böyle dedi ne yapmam lazım, doktor ilaç verdi kullanmak istemiyorum tarzı post açanlar doktor napman gerektiğini söylemiş işte biz ne bilelim 🤦🏻♀️😒
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala fdn25 Test yapmaya korkuyorum. Hamile miyim? Birde gebelik testinde 2.çizgi o kadar belliyken gebelik var mı diye soruyorlar ya 🫣
fdn25 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala evet bakın bu da vardı benim unuttum 😒 bide yazıyorlar ya benim gördüğümü sizde görüyormusunuz
fdn25 goldengate ayy momda görüntü atmıştı birisi düşük mü diye hamileydim ozaman ve çok çok rahatsız olmuştum
[silindi] fdn25 Acil, aciiiiil, ACİL postları. İçine giriyorsun zırt içerikli bir post. Hamile miyim? Post’un içeriğinde sadece kasık ağrısını anlatıyor. Sabite alınmış bir postu gün içerisinde defalarca kez açan insanlar.
BuzluKahve fdn25 yani sinir olmuyorum ama gereksiz gelenler var, her gün bir sürü açılan postlar var. -güneş kremi tavsiyesi -İkinci çocuk ne zaman olmalı -hamile miyim? -otizm mi? -çocuğum konuşmuyor
fdn25 BuzluKahve ikinci çoçuk ne zaman olmalı aşırı sinir bozucu bize ne soruyorsun ne zaman istiyorsan ozaman yap 🙂
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala BuzluKahve İkinci çocuk ne zaman olmal En sinir olduğum şeylerden birisi de bu ya 🙄 herkesin hayatı hayat şartları farklı 🙄Herkes dese ki şimdi yap, yapacak herhalde 😂
bisenakillisinzaten fdn25 hamile miyim Bebeğim beni sevmiyor mu Bebeğim çok mu zayıf( ayına göre kilosu çok çok öndedir) Çok kafama takıyorum ( bebeğin gelisimini abartiyordur)
bidebayilistersenferiya bisenakillisinzaten ay evet bebeğim zayıf mi diyenlere uyuz oluyorum bende halbuki üç kilo fazlası var belli yani
[silindi] fdn25 mantıksız açılmış tüm postlara sinir oluyorum. Ama en sinir olduğum, başlık açıp kaçılmış postlar. İnsanlar bir bilgi veriyor, yorum yapıyor cevap yok bir beğeni bile yok çok saygısız bir hareket. Ya da adam seçip cevaplamak 🤷🏻♀️
fdn25 [silindi] ayy evet açıyor bi konu destan yazıp yardımcı olmaya çalışıyorsun bakmışsın cevap vermemiş başka postlarda fink atıyor 😒
birerkekbirkizannesii fdn25 hamıleyım ama ıstemıyorum bır kere korunmadık dıyen gerzeklere sınir oluyorum -eee korunsaydın
Elfgrn fdn25 Korunmadigi halde ay hamilemiyim korunmuyorduk yada korunduğunu sanıp ( geri çekilme) yöntemi ile korunduğunu sananların postları. Hamilelik sorun değil ama inatla savundukları şey çok sinir bozucu. Neden kv elti eş postları daha çok yorum alıyor postları. Uyuz oluyorum gelmiş doktora gideceği yerde sağlık postu açmış Buradakilere danışıyor sonra Neden yorum gelmiyor bir de cevap vermiyor gelen yorumlara 3.tüm çıkış yollarını kapatıp bana bir çıkış yolu gösterin diyen postlar. A desek olmaz B desek olmaz diyor insalardan yorum bekliyor. İşine gelmeyince saldırıyor. Cocuk kıyaslama postları Doktorun verdiği cevaplardan tatmin olmayıp buradaki kişilerin çözüm bulmasını isteyen kişilerin postları. Şimdilik bunlar aklıma geldikçe yazarım😁
[silindi] fdn25 geçen gün birinin profiline baktım gönderi sayısı ve post sayısı hemen hemen eşit. Post açıp açıp gitmiş herkes altına birşeyler yazmış ama toplu bir teşekkür bile yok 🤦🏻♀️