hanifekarahan merhaba ebe oldugunuz için sormak istedim 2,5 yıldır spiralim car bakırlı olandan bu süre zarfında 26-30 gün süre ile adet oluyorum bu ay 29.gün hala gelmedi ister istemez endişe ediyorum mart ayında kontrole gittim o da gecikme olmuştu drdan eve geldiğim an adet oldum stresten oruçtan demişti dr gecikmeye kist fln yok demişti sonra Nisan ayında ilişki sonrası WC’ye gittiğimde idrar sonrası rahimde yanma oldu ilaç içtim yattım sabahta kalktığımda oturup kalkarken batma oluyordu ve kaşık ağrım oldu bu batmalar bende ara ara olurdu zaten ardından adet oldum içim rahat etmedi devlet hastanesine gittim dr iyi duruyor ya dedi spirale ama adet bitiminde lekelenmem oldu normalde de olur ama 12 gün sürerdi o ay 15 gün yani 3 gün fazla sürdü şimdi endişeleniyorum sizce kayma olma ihtimali var mı