D_deniz haftadan haftaya baya değişim var. 3 hafta önce 20-25 kelimesi vardı bu hafta 30 olmuştur. Arada ikili kelimeler de söylüyor. Aklıma gelenleri yazacağım; baba, mama, orda, burda, şurda, meme, dede, boya, bir ( biy ) , arkadaşımın ismini söyliyor, portakal, ceket, ay, bulut, bitti, düştü, at, aç, git, gel, benim ismimi söylüyor, anne demiyor 😃, bebek, cici, kaka , karga aklıma gelenler bunlar. İkili cümlede ceket burda, baba gitti, mama bitti gibi hergün farklı şeyler söylüyor belli olmuyor. Ben doğduğundan beri kitap okuyorum ama 1 yaşından beridir de her sabah öğle ve akşam yarım saatten 1,5-2 saat kitaplara bakıp okuyoruz, etkinlik yapıyoruz. Eşleştirmedir, kartlardır. Gezegenlerin isimlerini ve şekillerini tanır, hayvanların hepsini gösterir, şekilleri de biliyor. Üçgeni göster dediğimde gösterir. Sadece renkleri çok bilmiyor onu öğretmemiştim. Bazı hayvanların isimlerini ingilizce biliyor kitaplardan bazıları ingilizce olduğu için. 17 aylık, ekran olarakta 1 haftadır 1 kere kırmızı balık açtım günde başka yok. Bugüne kadar ekransız geldik,2 yaşına kadar da elimden geldiğince böyle devam edicem ama çok zorlanıyorum tabi, ben de yalnızım. Çocukla koala gibiyiz.