Siirt’ten Bursa’ya tayinimiz çıktı. Osmangazi Demirtaş bölgesinde büyük ihtimalle yaşayacağız. Bursa’yı hiç bilmiyorum 4 yaşında oğlum var. Kreş düşünüyorum. Güzel kreşler var mı ya da kolej falan. Evime uzak olur mu ? Nasıl yapıyorsunuz siz bu kreş işini